torsdag 29 september 2011

Your life is in your chakras

Det bor änglar i mitt rum - de har en stor plats i mitt hjärta. Johan plockade fram fotoalbum för att ta med kort till skolan och jag började bläddra och titta på bilder från när barnen var små, platser vi besökt, resor vi gjort, högtidsdagar, livet tillsammans. 4 små lintottar - så grymt söta! Underbart att bli påmind.

Energier som snurrar, hjärtat i centrum, kraftfulla färger, alltings början till slut. Grunden till hur du ser på dig och din omgivning. Självkännedom. Och trots att jag vet hur trött jag kan bli sitter jag ändå uppe till alldeles för sent, dricker te till tända ljus, funderar, reflekterar, njuter av stillheten i sen timme. Paybacktime idag - helt galet trött men jag är ledig så what the ..... Softar till trummande ljud av regn mot plåttaket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar