onsdag 28 september 2011

Tankar mitt i natten - nåja - nästan, klockan är i vart fall snart midnatt

Födelsedagar är som kvinnor, årgångsvin, visdom - de blir bara bättre med åren! Festen från i helgen har fortsatt idag med goda vänner - gamla och nya. Känner mig ödmjuk och tacksam för min plats på jorden som ger mig så otroligt mycket glädje och för alla som finns i min närhet. Och imorrn bitti när jag vaknar kommer allt att vara som vanligt men ändå inte. För  imorgon när den "nya åldern" slagit rot måste jag ju vara än klokare och visare, eller hur?! Visdomen kommer att slå ner som big bang och skaka om hela mig, leda mig mot nya viktiga steg och erfarenheter. Eller så kommer den smygande lite nu och då, ger tänkvärda insikter som hjälper till nya slutsatser. Eller så märker jag ingen skillnad. Vilket som - mitt djupaste TACK till alla som bidrog till min underbara födelsedag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar