lördag 18 juni 2011

Senaste 14 dagarna

Tropisk värme i Skellefteå! Det är inte ofta vi har så varmt som för 14 dar sen. Till och med exotiska djur på besök med cirkus låg stilla och vilade i värmen, + 30. Tror knappt mina ögon - sveper förbi fotbollsplanen med cykeln och där ligger kameler och lamor och sover! Behöver inte åka bort - allt finns här hemma.... underbart :)

Nu är ordningen återställd - svalare och omväxlande väder. Barnen har sommarlov och alla 4 jobbar nån  del av lovet. Min semester är några veckor bort, men det känns som att jag tjuvstartat när jag kryper ner på yogamattan ute i solen på morgonen och fåglarna kvittrar och jag känner sån oändlig tacksamhet för varje ny dag. Sommarsolstånd på tisdag - glöm inte bort yoga på IOGT - välkommen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar